Alla inlägg under oktober 2011

Av Cassandra - 31 oktober 2011 16:50

Hellow!


Denna helg har bestått av jobb, härligt, och blandade roligheter! Bland annat tyckte min telefon att det skulle vara roligt att ställa tillbaka sig TVÅ timmar igår så jag höll på att komma försent till jobbet. Efter jobbet blev jag och bror bjudna på middag hem till moster så där stannade vi hela kvällen och spelade Xbox Kinect och sjöng karaoke. Kände av på kvällen när vi kom hem att det var nåt fel på linsen och tänkte att jag kanske skulle klara mig tills nästa dag så jag kunde åka till lägenheten och hämta glasögonen.

Det gjorde det inte. Mitt i natten vaknade jag av att det kändes som om nån stack en nål i mitt öga när jag försökte öppna det. Det var bara att kliva upp och tvinga sig själv att plocka ur linserna och slänga dem. Tänkte inte mer på det och somnade om. På morgonen slog det mig att det nu skulle bli omöjligt att ta sig till lägenheten blind. Köra bil var uteslutet, samma med buss då jag inte skulle kunna se vilket nummer bussen hade! Jag frågade runt men alla jobbade eller var upptagna tills jag till slut fick tag på Jonas! Vi åkte till lägenheten och inte heller där kunde jag hitta mina glasögon. Fick lite damp ett tag och ringde bror och frågade honom om han visste var de var. Han sa att han kunde ta ett til varv i huset och leta. Två minuter senare ringde han och hade hittat dem.

FAIL.

Då var det bara att stoppa i nya linser, kunde nästan föreställa mig ögat vakna till liv och ge mig en bitchslap för att jag misshandlade det, och åka hem. Nu blir jag skyldig Jonas öl tills på lördag men det kan jag leva med.

Så nu sitter man här och ser allmänt nördig ut i glasögon.


Ledig i två dagar nu i alla fall och jag bara längtar ihjäl mig till onsdag! Då får jag flytta hem till lägenheten igen, pappa kommer hem, kursen börjar och min baby kommer och hälsar på mig!!


 

Bjuder på en random bild som är gammal som skam, från 2006 om jag ska tro datorn.


Over and out. //C

Av Cassandra - 28 oktober 2011 13:43

Jag förstår verkligen inte hur det kan ta emot så mycket att städa!! Jag vill inte. Jag vill verkligen inte. Jag betalar den som kommer hit och städar åt mig.


Har terrat Nelly också om mitt paket och de skrev tillbaka att om det inte har kommit innan den 8 november så ska jag höra av mig igen. 8 NOVEMBER. Snälla...

Av Cassandra - 28 oktober 2011 12:31

Inatt drömde jag att Emma hade en enorm katt. Den var lika lång som mig när den satt.

När jag vaknade ville jag också ha en sån stor katt!


 

Av Cassandra - 27 oktober 2011 21:44

Men holy Christ, det tog sin lilla tid för bloggplatsen att ladda!


Haft en ganska intressant dag idag! Jag fick veta att jag har en liten mini-ledare i mig ändå, trodde jag aldrig! Kan nog bli en liten mini-Hitler i smyg så... Skorna har jag inte sett röken av, jag börjar bli riktigt jävla ledsen kan jag meddela, uäääääh!! Levereras inom 1-3 dagar my ASS.


Har äntligen sett The social network, filmen om Facebook och den var riktigt bra! Gillar verkligen den killen som spelar Mark Zuckerberg, han är så cool-töntig på nåt sätt.


Är på tredje säsongen av The big bang theory nu så jag kommer nog se klart serien innan jag går och lägger mig, finns bara upp till fjärde säsongen än, jag måste nog ta och leta runt lite...


Tråkigt nog har jag inget mer att skriva i denna stund såå... I'm out!



Over and out. //C

Av Cassandra - 26 oktober 2011 22:13

 


Hahaha! Vilken total, villkorslös lycka jag kände när jag hittade denna i skolväskan!


Over and out. //C

Av Cassandra - 26 oktober 2011 12:28

         


Oh my god, jag saknar dig.   

Av Cassandra - 26 oktober 2011 11:41

Hey!


Imorse ringde mamma från Filippinerna till mobilen och ville att jag skulle ringa upp henne. I det förvirrade tillstånd jag alltid är i när jag är nyvaken startade jag datorn och fattade inte varför hon inte var på Skype så jag ringde upp dem på telefonen. Hon ville bara boka in en Skype-tid tills i eftermiddag och ville att jag skulle vara hemma tills dess. VId det laget hade jag hunnit väcka Timothy och hetsa honom till att göra sig iordning för skolan, När vi båda hade vaknat till liv tittade vi faktiskt också på klockan. Den var sex, SEX! Det var en och en halv timme innan han faktiskt skulle till skolan och oräkneliga timmar innan jag hade behövt kliva upp eftersom jag är ledig idag. Han somnade om fullt påklädd, men jag hade svårare att somna om. Så egentligen har jag varit vaken sen sex men inte velat kliva upp för JAG ÄR LEDIG. Inte den skönaste starten på morgonen.


Over and out. //C

Av Cassandra - 25 oktober 2011 23:38


Bläddrade igenom gamla bilder och hittade detta. HAHAHA ja vad sk man säga..

ALLT kan hända i en Buick Special under CCW med Berit, vin och ett öppet sinne!




Presentation


Greetings earthlings!
Här hittar ni mig, en halvasiatisk norrlänning som är bosatt i Göteborg i lycklig harmoni tillsammans med le boyfriend.
Mitt liv är en utmärkt blandning av den andre hälften, vänner, familj och skor!
Välkommen att ta del av min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards