Alla inlägg under april 2012

Av Cassandra - 26 april 2012 19:07

Åh så pinsamt!

Det var så längesedan jag var inne och skrev nåt här att jag inte kom ihåg mitt eget lösenord!

På den tiden jag har varit död här har jag hunnit med en tur till Göteborg i fem veckor, några tentor och levt mitt liv. Bland annat. Men det är ingen idé att dra upp allt jag har gjort utan jag tar vid här bara, så hoppar vi över de två månaderna jag var borta!


Tappade taget om den lilla träningsrutin jag hade börjat bygga upp när jag åkte till Göteborg men nu har jag börjat ta tag i det igen och jag måste försöka hitta ständig motivation till att fortsätta! Tänker fasenimig inte bli en tjockis!


Denna gråa dag har bjudit på en halv dags juridik, Birsta och nu häng i soffan. Imorgon blir en till tur till Birsta och kvällen kommer bjuda på utgång! Jag sitter redan och funderar på vad jag ska ha på mig.


Jag har.... inget mer att bjuda på nu!


Eller jo! Jag funderar på att ha hår + smink såhär imorgon:

Okey, nej det var inget. Bloggplatsen röstade nog Diss, så jag kunde inte ens lägga upp bilden innan sidan la ner! Oh well, that's life.


Bajsbajs!


//C

Presentation


Greetings earthlings!
Här hittar ni mig, en halvasiatisk norrlänning som är bosatt i Göteborg i lycklig harmoni tillsammans med le boyfriend.
Mitt liv är en utmärkt blandning av den andre hälften, vänner, familj och skor!
Välkommen att ta del av min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards