Alla inlägg under mars 2012

Av Cassandra - 11 mars 2012 12:58

Framme i Göteborg!


Lämnade ett soligt Sundsvall bakom mig igår klockan 14.01 och kom fram tidigare än vad biljetten sa! 21-ish var jag framme efter en minst sagt skumpig resa från Stockholm då det var nåt datasystem som skulle jämna ut svängningarna i rälsen inte funkade. Tur att man inte är åksjuk! Jag hade även glömt hur sinnessjukt tråkigt det är att åka tåg, tur datorn och telefonen finns! Började kolla på the rum diary med Johnny Depp men vart så trött så jag somnade halvvägs in i filmen. Vaknade till, pratade lite i telefon och kollade i stället på The big bang theory. Då höll jag mig vaken och försökte låta bli att skratta högt och skämma ut mig inför alla på tåget.


Idag är egentligen planen bara att åka iväg och se vart praktiken ligger som jag börjar imorgon. Ska först ta mig upp ur sängen. Hehe.



Over and out. //C 

Av Cassandra - 6 mars 2012 23:22

Nu har det varit ett avbrott igen! Så typiskt.


Senaste dagarna har jag hunnit med att få ett IG på tentan, min kusin har kommit hit från Filippinerna, flyttat hem igen, en ny tenta stundar och måste börja packa inför praktiken i Göteborg på fem veckor, och jackan från HM jag har suktat efter en lång tid fanns inte i min storlek idag när jag bestämde mig för att köpa den. Tveksamt om det kommer in fler av den,


Mitt liv är minst sagt kaos just nu.



Over and out. //C

Presentation


Greetings earthlings!
Här hittar ni mig, en halvasiatisk norrlänning som är bosatt i Göteborg i lycklig harmoni tillsammans med le boyfriend.
Mitt liv är en utmärkt blandning av den andre hälften, vänner, familj och skor!
Välkommen att ta del av min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards