Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Tidig examens/födelsedags/julpresent

Av Cassandra - 18 november 2012 19:34

En iPad! Fatta chocken när man sitter och skypar med mamma och säger på skoj:
- jag har hittat en present jag vill ha mamma! En surfplatta!
- mmhm? Okey men hittar du en vettig får du pengar av mig att köpa en men då får du köpa den idag!

Liksom.... Wooot???

Så nu sitter man hör och skriver på sin nya iPad!

Over and out.// C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 23 september 2013 01:07


Sista kvällen i Sundsvall. Imorgon åker jag hemåt Göteborg igen och kan få krama på mitt jubelmongo! ...

Av Cassandra - 19 september 2013 00:07


Idag fick jag bekräftat vilket kön vår katt är. I de cirka två år vi har ägt honom så har vi velat mellan om det är en kille eller tjej av den enkla anledningen att han är så himla hårig att det går inte att se med blotta ögat. Så vi har gått efter u...

Av Cassandra - 15 september 2013 22:39

Hej! Sundsvallsbesöket fortgår med ett besök på Birsta för att se vad som går att åtgärdas för min lillebrors trasiga iPhone. Just för att det är en iPhone gick det inte att göra nåt alls, så den är nog bara att slänga ut genom fönstret. Handlade ...

Av Cassandra - 14 september 2013 16:16

Det händer inte mycket hemma i Sundsvall och det är en konstig känsla att veta att man har fler personer att träffa i Göteborg än i sin hemstad! Jag vet vad det beror på, min lilla vänskara har spritts åt olika håll i landet. Jag går mest runt och är...

Av Cassandra - 13 september 2013 22:19

Hej! Läste precis mitt sista inlägg innan jag gick och försvann och det känns som väldigt väldigt längesedan... Så jag skulle alltså börja på mitt kvällsschema på if och såg fram emot sovmorgon varje dag. Not so fab! De dagar jag sov ut kändes som ...

Presentation


Greetings earthlings!
Här hittar ni mig, en halvasiatisk norrlänning som är bosatt i Göteborg i lycklig harmoni tillsammans med le boyfriend.
Mitt liv är en utmärkt blandning av den andre hälften, vänner, familj och skor!
Välkommen att ta del av min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards