Alla inlägg under augusti 2012

Av Cassandra - 13 augusti 2012 22:41

Sådär, nu har alltså en hel sommar gått utan ett ord här på el bloggo!


Joråsåatteeeeehh...


Jag har spenderat sommaren i Göteborg och sommarjobbat på Trygg Hansa. Money money! Även om jag har jobbat hela sommaren så har jag hunnit med en liten minisemester då jag och älskling och två kompisar rymde från Göteborg i några dagar på motorcyklar och åkte söderut, så sjukt rolig upplevelse! Var bara borta fem dagar men det var fem välbehövliga lediga dagar.


Nu är jag tillbaka i Sundsvall och idag var första skoldagen. Tungt att sätta sig i skolbänken igen! Har bara en månads skola i alla fall innan nästa praktik börjar och då rymmer jag till Göteborg igen och får vara med min älskling i den nya, fina lägenheten! Wiiee!


Jag ska försöka hålla uppe det här.. Igen.. Försöka sa jag!


Over and out. //C

Presentation


Greetings earthlings!
Här hittar ni mig, en halvasiatisk norrlänning som är bosatt i Göteborg i lycklig harmoni tillsammans med le boyfriend.
Mitt liv är en utmärkt blandning av den andre hälften, vänner, familj och skor!
Välkommen att ta del av min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards