Direktlänk till inlägg 6 november 2011

no more glowing

Av Cassandra - 6 november 2011 23:24

Hey!


Tänkte slänga in ett litet inlägg med ett "Detta har hänt" innan jag slänger mig själv i sängen. I onsdags hade jag den stressigaste dagen ever. Började med skola som jag fick gå tidigare ifrån för att hinna hämta föräldrarna som kom hem från Filippinerna. När jag hade lämnat av bilen till dem så rusade jag vidare till min första danskurs, huur kul som helst! Gav mig en vansinnig träningsvärk i tre dagar, men då känner man att man lever. Direkt efter dansen blev det ett Mary Kay-möte hemma hos mig som varade i några timmar. Efter mötet slog det mig att jag inte hade en bil, så jag fick springa ner till centrum för att hinna med bussen hem till Bergsåker för att hämta bilen. Onsdags natt hämtade jag äntligen min älskling på Midlanda och det var alldeles förjävla bra!


Torsdag lämnade jag honom hemma i lägenheten för att bli frisk medans jag gick i skolan. En alldeles för lång dag på skolan, men det var bara att härda ut. Kom hem och kände att jag absolut kunde vänja mig vid att ha pojkvän sittandes och vänta på mig hemma i soffan varje dag. Eftersom jag inte hade en enda råvara hemma så åkte vi hem till mamma och pappa och åt middag.


Fredag blev en shoppingdag! Träffade Emma på Birsta och betade av Willys, systemet och IKEA. Nu är jag tre pallar rikare och har mat i kylskåpet.


Lördag = FEEEST! Dagen för Emmas och min välplanerade halloween-fest! Riktigt kul var det, det var djävlar, vampyrer, kissar och Conan "barberaren" bland annat. Riktigt lyckad kväll och jag hoppas att jag inte blir vräkt. Lär jag ju märka. Kvällen slutade vid två? tre? Inte så noga.


Söndag, idag. Aldrig kul att städa. Nånsin. Flaskor, burkar, skålar, papper och ostbollar överallt! Städar undan allt till slut, men dammsugande får vänta till en annan dag. Körde pojkvän till Midlanda med tungt hjärta. Nästa gång vi ses blir till jul/nyår, känns vääldigt långt borta...


Nu väntar sängen och imorgon är det mer skola.


Over and out. //C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 23 september 2013 01:07


Sista kvällen i Sundsvall. Imorgon åker jag hemåt Göteborg igen och kan få krama på mitt jubelmongo! ...

Av Cassandra - 19 september 2013 00:07


Idag fick jag bekräftat vilket kön vår katt är. I de cirka två år vi har ägt honom så har vi velat mellan om det är en kille eller tjej av den enkla anledningen att han är så himla hårig att det går inte att se med blotta ögat. Så vi har gått efter u...

Av Cassandra - 15 september 2013 22:39

Hej! Sundsvallsbesöket fortgår med ett besök på Birsta för att se vad som går att åtgärdas för min lillebrors trasiga iPhone. Just för att det är en iPhone gick det inte att göra nåt alls, så den är nog bara att slänga ut genom fönstret. Handlade ...

Av Cassandra - 14 september 2013 16:16

Det händer inte mycket hemma i Sundsvall och det är en konstig känsla att veta att man har fler personer att träffa i Göteborg än i sin hemstad! Jag vet vad det beror på, min lilla vänskara har spritts åt olika håll i landet. Jag går mest runt och är...

Av Cassandra - 13 september 2013 22:19

Hej! Läste precis mitt sista inlägg innan jag gick och försvann och det känns som väldigt väldigt längesedan... Så jag skulle alltså börja på mitt kvällsschema på if och såg fram emot sovmorgon varje dag. Not so fab! De dagar jag sov ut kändes som ...

Presentation


Greetings earthlings!
Här hittar ni mig, en halvasiatisk norrlänning som är bosatt i Göteborg i lycklig harmoni tillsammans med le boyfriend.
Mitt liv är en utmärkt blandning av den andre hälften, vänner, familj och skor!
Välkommen att ta del av min

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards